אופנהיימר: המוסר היהודי נמצא כעת במבחן • האזינו לעימות

וכשבמקרה הנוכחי היה זה ארגון 'בצלם' לחשוף את פרשית החייל היורה, הרי שזה מלהיט את הדיונים עוד יותר, ומביאם לכדי נקודת רתיחה מבעבעת
ישראל פריי 3 Comment on אופנהיימר: המוסר היהודי נמצא כעת במבחן • האזינו לעימות

החייל היורה מחברון: ב"מהדורה המרכזית" עלו לשידור שני אישים משני קצוות מנוגדות בקשת הפוליטית הישראלית, והתעמתו סביב זכותם או חובתם של ארגוני זכויות האדם • האם מדובר בארגונים בוגדניים שצריכים להוקיע או בעמותות חשובות שצריכות לאחד סביבן את כולנו? • האזינו:

צילום: Flash 90
וכשבמקרה הנוכחי היה זה ארגון 'בצלם' לחשוף את פרשית החייל היורה, הרי שזה מלהיט את הדיונים עוד יותר, ומביאם לכדי נקודת רתיחה מבעבעת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסרטון שחשף ארגון 'בצלם' בו נראה חייל מחברון יורה במחבל ששוכב פצוע בזירת פיגוע, זמן רב לאחר שהיה מנוטרל כשהוא כבר אינו מהווה סכנה, הוביל את צה"ל למעצר החייל ולפתיחה בחקירה נגדו, מהלכים שמעוררים זעם ציבורי עצום, ומחדדים שוב את הבדלי תפיסות העולם בין הימין-שמאל בישראל.

עוד טרם החלה הסערה הנוכחית, מזה שבועות ארוכים ממלאים את מהדורות החדשות, כותרות העיתונים והשיח הציבורי, דיונים סוערים בנושאי עמותות זכויות האדם של השמאל הקיצוני, הזוכות לתחקירים בלתי מחמיאים ולגלי גינוי ובוז מכל עבר. וכשבמקרה הנוכחי היה זה ארגון 'בצלם' לחשוף את פרשית החייל היורה, הרי שזה מלהיט את הדיונים עוד יותר, ומביאם לכדי נקודת רתיחה מבעבעת.

ב"מהדורה המרכזית" ב'קול חי', עלו אמש שני מרואיינים מוכרים ובעלי מוניטין משני עברי המתרס, שהציגו עמדה סדורה ונחרצת. מהצד הימני של המפה הפוליטית היה זה בועז העצני ומהעבר השני יריב אופנהיימר. האם הצדדים משתמשים בצה"ל כדי לקדם אג'נדות שלהם? האם פעילות הארגונים ראויה לגינוי או שמא היא זכות גדולה שעל כל אזרחי ישראל להתאחד מאחוריה? האזינו:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    הפושע כנגד האנושות הזה לא יכול ללמד אף אחד על מוסר.
    יום יבוא וייתן את הדין על פשעיו הרבים

  2. 2

    פשוט מדינה מטורפת, רעש כ"כ גדול ממותו בטרם עת של רוצח שפל, סאטמר צודקים שצריך לסגור את המדינה ומהר.